HTML

Káoszkutató

Friss topikok

  • csak egy néző: @dukeekud: Megnyugszik a beteg és beveszi a rúdaspirinjét. pctrs.network.hu/clubpicture/1/7/5/9/_... (2014.02.15. 09:10) Simon Gábor három napja
  • Tomiko: @Blogger Géza: Jelenleg a Paks 2 project is csak légvár, még is megszavazták. Nem teljesítményben ... (2014.02.12. 18:57) Az atomról

Simon Gábor három napja

2014.02.14. 00:00 KáoszKutató

Simon Gábor - immár munkanélküli, de még szabad - megélhetési politikus lebukásával kapcsolatban van egy szál, amit én nem láttam kifejtve, pedig talán sokkal jellemzőbb, mint maga az ügy: az a bizonyos három nap csend, és ami mögötte van.

A Magyar Nemzet február 1-jén, szombaton reggel írta meg, hogy egy vezető szocialista politikus, országgyűlési képviselő évek óta több száz millió forintot parkoltat egy külföldön vezetett bankszámlán. Három nap múlva aztán lerántották a leplet, amely alatt Simon Gábor pislogott meglepődve.

Szombaton jelent meg tehát a hír, és az érintettek részéről egyből lázas találgatás és kárfelmérés kezdődött, melynek a részese kellett legyen Simon Gábor is. Mindenki tisztában volt vele, ha ez igaz, és ők nem lépnek időben és megfelelően, akkor ez nagyot durranhat, és nagy kárt fog okozni. Simon Gábor pedig mindeközben tudta, neki pont ennyi pénze van egy osztrák bankban, de mégsem lépett semmit. Vajon miért? A két cikluson keresztül tartó kormányzásuk alatt az MSZP választmányának elnöke volt, azaz alaposan ismerhette a kormányzás során történt disznóságokat és azok szereplőit. Olyan ismeretek birtokában volt tehát, amit mi csak sejtünk, és amelyet ő a viselkedésével igazolt a számunkra:

Amíg le nem írták a nevét, addig végig abban bízhatott, hogy az eltitkolt, külföldre menekített százmilliós vagyon olyan sok párttársára ráillik, hogy az a legjobb, ha szépen elvegyül.

Meggyőződésem, hogy a "megújult" baloldalt nem az egy megfogott emberük, hanem pont az ő reakciója jellemzi leginkább: az, hogy úgy érezte, simán van esélye, ha csendben lapít.

Ahogy a jobboldalról is sokat elárul, hogy számukra a lenyúlásnak ez a mértéke még azzal a lazítással sem volt elegendő, hogy nekik még csak a saját lakájsajtójuktól sem kell tartaniuk. Nem, ők még az alkotmányt, törvényeket stb. is a saját szolgálatukba állították, sokszor még a látszattal sem törődve.

Az ország jövőjéről pedig mindent elmond az, hogy a választók túlnyomó többsége tud választani e két maffia-klán közül.

59 komment

Címkék: mszp fidesz magyarország korrupció simon gábor baloldal

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkutato.blog.hu/api/trackback/id/tr165813561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ad Dio 2014.02.14. 09:06:34

"Az ország jövőjéről pedig mindent elmond az, hogy a választók túlnyomó többsége tud választani e két maffia-klán közül."

Nem tud de kénytelen. Nincs komolyan vehető harmadik út. Egyelőre. De ha tényleg létezik politológiai értelemben hatalmi vákuum, akkor ez tankönyvbe illő pillanat.

altimus 2014.02.14. 09:06:55

igen buta baratom,

simon pontosan tudta, hogy rola van szo, ugyanis a bank magyarorszagi hivatalos megkeresesre adta ki a bankszamla adatait es errol a bank ertesitette ot. simon mar szeptember ota tudja, hogy nav-os vizsgalat van ellene.

ennek fenyeben lehet kulonbozo osszeeskuveselmeleteket krealni ezugyben

KáoszKutató 2014.02.14. 09:10:54

@altimus: Igen okos barátom,
Veled ellentétben én nem férek hozzá sem Simon Gábor postájához, sem a nyomozati anyagokhoz. Éppen ezért ezt a több helyen megírt, és cáfolt momentumot nem említettem meg tényként. Köszi, hogy megvilágosítottál. Amúgy ez a tény semmit nem módosít azon, amit írtam, éppenhogy még plasztikusabbá teszi azt, ha valóban igaz. (Márpedig az, hiszen te magad írtad, akihez képest én buta vagyok...)

Bölcsészmérnök (törölt) 2014.02.14. 09:23:24

Simon azt látta, hogy párttársai simán megúsznak milliárdos ügyeket is.
Szerintem eszébe sem jutott, hogy aggódnia kellene a 240 milliója kapcsán.

Bacchus (törölt) 2014.02.14. 09:29:45

Mégsem lépett semmit?
Dehogynem lépett!
Volt ideje, és lepapírozta az ügyet.
Ezért nem vitték el tegnap.

altimus 2014.02.14. 09:30:24

@KáoszKutató: bankok csak hivatalos, ugyeszsegi megkeresesre adnak ki betetesrol adatot. ez abban az esetben is feltetelezhetoen fennall ha, mint jelen esetben, egy orosz bankrol van szo.

az persze erdekes kerdes, hogy ennek az elmeletileg bizalmasan kezelendo bankinformacionak egy kormany kozeli ujsag hogy juthatott a tudomasara.

KáoszKutató 2014.02.14. 09:35:39

@altimus: Az eljárás világos, és a bank tulajdoni viszonya nem érdekes, csak az, hogy hol működik. Azt nem lehet tudni (én lagalábbis nem tudom), mikor indult a nyomozás, a bank értesítését valóban megkapta-e (már) Simon, stb.

A kérdés jogos, a válasz sablonos...

altimus 2014.02.14. 09:35:58

@Ad Dio: ketsegtelenul mindket csoport lop, korrumpalodik ... azonban az egyik csoport altal iranyitott kormany alatt nagyjabol demokracia volt, normalis kozalapotokkal, mig a masik egy eroteljes chavezista, putyinista autokracia, igen eros ey ellenesseggel es populizmussal. tolem inkabb az elso csoport lopjon mint a masodik.

Lali73 2014.02.14. 09:36:38

Altimus-nál a pont. Simon tudta, csak sokan mások nem, és így másokra is lehetett gyanakodni. Az írásból pont az maradt ki, hogy éppen Simonra nem gondoltak mások.
A konklúzió pedig egyenesen szánalmas. Ezt a példátlan botrányt is csak arra használja fel, hogy összemossa a két oldalt, sőt, a jobboldalt még negatívabban igyekszik bemutatni.
Ha hasonló esetet találsz a másik oldalon, csak írd meg bátran! Az ilyen pénzmosás és adócsalás továbbra is bűncselekmény - a törvények e tekintetben nem változtak.

altimus 2014.02.14. 09:36:50

@Bacchus: az inkriminalt bankbetet allitolag 2008 elott szuletett igy speciel a nav nem nagyon vizsgalodhat, mert az ot eves elevulesi ido mar elmult.

KáoszKutató 2014.02.14. 09:44:23

@Lali73: Úgy gondoljuk, hogy Simon tudta, ahogy azt is csak szóbeszédből gondoljuk, hogy kire tippeltek a társak (én legalábbis nem láttam a tippszelvényeket).

Jobbos ügy kell, pont akkor, amikor a hatalom Orbán Viktor szerint puccsot hajtott végre?!?
Ha az nem jó, akkot itt egy másik friss: index.hu/gazdasag/energia/2014/02/03/met/
Erre mondtam, hogy úgy lopnak sokkal nagyobb nagyságrendben, hogy a jogot alakítják a céljaik szerint.
De szerintem hallottál a trafikokról, a földalapról stb., ahol szintén minden törvényes, csak éppen pont a törvényt alakították úgy, hogy nyugodtan lehessen lopni (titkos értékelési szempontrendszer, ki nem adott elbírálói és pályázati adatok, vissazküldött pályázatok stb.)

demens nyugger (törölt) 2014.02.14. 09:44:58

@De kérem, én ott sem voltam!:
Tóbiás ugyanazt csinálja, mint Simon.
Lapít és bízik benne, hogy megússza.

Kámasuka 2014.02.14. 09:45:04

@altimus: Attól függ, hogy mennyi került akkor a bankba. 50 milla felett asszem 8 év a magyar jog szerint, és szerinetm az osztrák nyomozó hatóság is illetékes lehet.

rexcramer 2014.02.14. 09:52:04

@KáoszKutató: Neveket!! aztán tedd meg a feljelentésed.....addig meg psszt!

KáoszKutató 2014.02.14. 09:56:44

@rexcramer: Attól, hogy a lopáshoz gyártják a törvényt, és így az első ránézésre legálissá válik (Polt Péternek meg annyi pont elég is), attól még hadd ne kelljen már csendben nézni ahogy az unokáink jövőjét is felélik.

Ska (törölt) 2014.02.14. 09:56:59

Az a legszebb a történetben, hogy az MSZP-t nem érdekli, hogy honnan van az alelnökének 240 milliója. Még szerencse, hogy megújultak!
hvg.hu/itthon/20140214_Nem_erdekli_az_MSZPt_honnan_van_Simon_pe

Blogger Géza 2014.02.14. 09:59:41

@altimus: Ez nem egészen így van, ugyanis a 2008-as bevételekről 2009 tavaszán kell adóbevallást tenni, és az még nem volt 5 éve.

Továbbá a hírek szerint a pénz egy része 2009-ben került a számlára, ott meg pláne semmi nem évült el.

Szevasztok 2014.02.14. 10:06:35

@Ska: "Az a legszebb a történetben, hogy az MSZP-t nem érdekli, hogy honnan van az alelnökének 240 milliója."

Talán mert pontosan tudják...

Szevasztok 2014.02.14. 10:06:52

@Lali73: "Ha hasonló esetet találsz a másik oldalon, csak írd meg bátran!"

Mivel ez az ügy teljesen véletlenül derült ki (egy másik ügy kapcsán kerültek a hatóság tudomására az adatok), ezért kijelenthetjük, hogy a jelenlegi rendszer (vagyonbevallással, hatóságokkal, stb. egyetemben) teljesen alkalmatlan a politikusvagyonok kapcsán a tisztánlátásra.

A fertőzöttség tekintetében pedig semmilyen különbséget nem tudok tenni politikus és politikus között pártállásuk alapján.

Szóval attól, hogy nem buktak le én még nem fogadnék nagyobb összegben a tisztaságukra... Egyikére sem...

Kámasuka 2014.02.14. 10:23:43

@Szevasztok: 'A fertőzöttség tekintetében pedig semmilyen különbséget nem tudok tenni politikus és politikus között pártállásuk alapján.'

Ezzel minden kommunista így van, mióta a pártelnök lebukott.

Lovag Mihály 2014.02.14. 10:23:52

@altimus: 2014.02.14. 09:35:58

jaja, akkora diktatúra van, , nem is vágom, h hogyan tudtad megírni félelem nélkül ezt a kommentet. u are a heroe!!

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.02.14. 10:24:04

@altimus: 5 ev alatt nem evul el!!!
5 evig az SZJA bevallast ranhatjak elo es fingathatjak meg a delikvenst!
tudomasom szerint errol nem volt SZJA bevallasa :)

most vagyonosodasi eljaras indul es ott nem az SZJA bevallasokkal szarakodnak, hanem sokkal prozaibb kerdeseket tesznek fel, mint pl. ha az elmult 10 evben berbevetele volt 30 millio akkor hogy lehet hogy most ott figyel 240 millio

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.14. 10:24:31

"Amíg le nem írták a nevét, addig végig abban bízhatott, hogy az eltitkolt, külföldre menekített százmilliós vagyon olyan sok párttársára ráillik, hogy az a legjobb, ha szépen elvegyül."

Ezért volt a legszebb, mikor a szocik azt mondták, hogy nem lett volna benne (mármint Simon) az első 10be akire tippeltek volna a Nemzet cikke alapján. LOL, képesek belemondani a kamerába, hogy van legalább 10 olyan politikusok akikről sejtik, hogy titkolt vagyona van...

És ezután panaszkodnak a fideszes médiafölényre, meg minden ilyen marhaságra, mikor maguk is egyfolytában a fát vágják saját maguk alatt.

Bölcsészmérnök (törölt) 2014.02.14. 10:35:07

@doggfather: Simon Gábor állítólag az az ember, akit párttársai annyira szürkének tartanak, hogy még csak elképzelni se tudták volna róla, hogy százmilliói vannak.

De akkor mi lehet azokkal, akikről viszont ezt el tudják képzelni?

netnepper 2014.02.14. 10:35:13

@rexcramer:
Kaya Ibrahim -> Joszip Toth -> FIDESZ -> TARKÓLÖVÉS

Lali73 2014.02.14. 10:49:56

@KáoszKutató: A pályázatok elbírálása mindig is vitatott volt, mindig vannak nyertesek, akik jól járnak, és vesztesek, akik rosszul.
Nyilván másképp látjuk a dolgokat, de az általad felhozott ügyek, "mutyik", a vadhajtások ellenére alapvetően pozitív célokat szolgáltak: a dohányzás visszaszorítását, olcsóbb energiaárakat, stb.
Nem hasonlíthatók Simon ügyéhez, aki továbbra sem tud elszámolni a pénzzel, és a (volt) pártja sem.

KáoszKutató 2014.02.14. 10:56:28

Összekevered a valódi célt azzal, hogy mit írtak a törvények/rendeletek indoklásába.

Tényleg nagyon másként látjuk. Pl. a dohányzás visszaszorítása. Külön trafik, ahol nincs semmi más, csak dohány, gyerekek még csak nem is láthatják. Ebbe hogy fér bele, hogy aztán lehet ott kólát meg jégkrémet venni. Így a gyerek odakint várja meg aput, aki cigit vesz, ő meg jégkrémet kap. Ki van szépen jelölve a perspektíva, ami most a jégkrém, az kicsi idősebben cigi, éppen csak várnia kell még, de majd ha nagy lesz...
Vagy amikor már a látszatra sem adnak: a trafikban éjjal-nappal lehet alkoholt árulni.
Ha te a trafik-mutyit tényleg úgy tudod látni, mint népegészségügyi intézkedést, akkor durva anyagot tolsz. ;)

Kámasuka 2014.02.14. 11:45:42

@KáoszKutató: Mit ad Isten a trafiktv. indokolásában ott van hogy a cél a dohányzás visszaszorítása.

Mit ad Isten, vissza is szorult. Mik vannak.

Fulek 2014.02.14. 11:45:53

Az MSZP listán induló cigány jelölt: Érdemes megnézni kiket indítanak: ciganyorszagkiralya.blogspot.hu/

lyken 2014.02.14. 11:46:24

Ezt a posztban javítani kéne: "olyan sok párttársára ráillik"
Helyesen: "olyan sok PARLAMENTI társára ráillik"

"Meggyőződésem, hogy a "megújult" baloldalt nem az egy megfogott emberük, hanem pont az ő reakciója jellemzi leginkább:"

Ez a reakció nem a baloldal sajátja. Meggyes is így reagált amikor rajtakapták. Zsigamarci szintén. A Felcsúti polgármester, mikor kiderült, hogy mennyi földet nyert. Ez kéremszépen ma a Parlamenti politikus sajátossága. Általánosan, pártoldalak nélkül.

csak egy néző 2014.02.14. 11:46:40

Simon egy idióta lúzer, ez már tisztán látszik.
Sosem fog kiderülni, hogy, hogyan szivárgott ki ami banktitok. A "független" fideszes Legfőbb Ügyészségi szóvivő Fazekas Géza legalább úgy hazudozik, mintha Zsigó Robi lenne. Hogy bővítsem az összeesküvés elméletek sorát, simán elképzelhető, hogy, mint köztudott, hogy a legtöbb osztrák bankban vannak magyar ügyintézők, még úgy is hirdetik magukat, hogy "beszélünk magyarul". Könnyen lehet, hogy egy ilyen "magyarul beszélő" külföldi munkavállaló, (persze nem feltételezve, hogy szimpatizál a kormánypárttal és nem pénzért) súgott minő véletlen a magyar nemzet (direkt a kisbetű) nevű csőppet sem elkötelezett sajtóterméknek kinéző lapnak.

papa4411 2014.02.14. 11:46:58

Újabb árulás a baloldalon. A Gyurcsányt eláruló (öszödi beszéd) baloldalon most újabb árulás történt. Most volt itt itt árulás ideje, a választások előtt. A Simon pénzéről csak az tudhatott aki feljelentette. Sebaj! Az árulók országában még van remény arra, hogy a választásokig valaki majdcsak feljelenti a Fideszt is és akkor megtudjuk, hogy honnan származtak Mészáros Lőrinc milliárdjai.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.02.14. 11:47:17

@altimus: Nem orosz, hanem osztrák bankról van szó.

@Lali73: A dohányzást a dohányzás tiltása szorította vissza. Azóta van kevesebb dohányos, hogy nem lehet kocsmában, diszkóban, étteremben, buszmegállóban és munkahelyen dohányozni.

@Bölcsészmérnök: Aki ennyire szürke, azt tipikusan strómannak használják a nagyfiúk a háttérből.

netnepper 2014.02.14. 11:47:37

Abban az országban ahol Vitya éppen pichát nyal, az ilyen simifélék és simicskafélék a fönökeikkel együtt rövid úton újrafeldolgozott biohulladékként szolgálják a gazdaságot, mondjuk egy húskutyanevelő telepen.
Reméljük hogy ez a szép világ egyszer itt is beköszönt majd. De inkább előbb mint később...

smartdrive 2014.02.14. 11:47:50

kár, hogy az utolsó mondat nem nekem jutott eszembe, ilyeneket én szoktam írni

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.14. 11:48:02

@Bölcsészmérnök: mennyi pénzük lehet azoknak, ugyi? Nekem is ez a legérdekesebb az egészben ahogy írtam is.

@De kérem, én ott sem voltam!: abban, hogy bekerül és 4 évig elsumákolhat a parlamentben.

belekotty 2014.02.14. 11:48:06

Nem is volt taggyűlés...

Kámasuka 2014.02.14. 11:51:55

@csak egy néző: 'Sosem fog kiderülni, hogy, hogyan szivárgott ki ami banktitok.'

Hát már nem mert napok óta ismert.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.02.14. 11:52:15

@De kérem, én ott sem voltam!: Lehet, hogy én látom rosszul a dolgokat, de egy 240 milliós (korrupciós?) pénz nekem fontosabb, mint valami titkolt szexuális perverzió meg a feleség megcsalása.

nyünyüge 2014.02.14. 11:52:21

@altimus:
Az osztrák Volksbank nincs orosz kézben, csak a magyar leányát vette meg a Sberbank.

De kérem, én ott sem voltam! (törölt) 2014.02.14. 12:35:05

@Siri Keeton: A szexuális perverzió, meg a feleség megcsalása magánügy.
A kokainozás pedig bűncselekmény.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.02.14. 12:42:36

@De kérem, én ott sem voltam!: Engem a 240 millió ezerszer jobban zavar. A kokainozással a saját egészségét rombolja (legalábbis egy bizonyos határon belül, utána már a környezetét is károsítja), de a közt gyakorlatilag egyáltalán nem.

Lecsó75 2014.02.14. 12:54:40

"Az ország jövőjéről pedig mindent elmond az, hogy a választók túlnyomó többsége tud választani e két maffia-klán közül."

Az egyik klán nem írta át a szabályokat, így az emeszpés cuslágokat is le lehetett csukni. A másik klán inkább új törvényeket alkot, így őket nem lehet lecsukni. Ezért tudok köztük választani. Csak ezért...

KnockKnock 2014.02.14. 13:29:27

@Kámasuka: Ha az illegálisan megvásárolt cigaretta elszívása a fogyasztás visszaszorulását jelenti, akkor valóban visszaszorult. Természetesen, egy csapásra, egyik napról a másikra egy komoly függőséget okozó cikkből lényegesen kevesebb fogy.

Ugye ezt te sem hiszed el? Nyugtass meg, hogy csak ennek kommunikálását várják el tőed a munkaadóid. Köszi.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.02.14. 13:29:42

@Kámasuka: Hogyan szivárgott ki a banktitok? Engem érdekelne, az index két napja még a nagy kérdések között írta, hogy vajon honnan szerzett tudomást a MN a dologról, sőt az is kérdés, hogy az ügyészség honnan tudta meg (mert ott volt ködösítés, először mást mondtak, aztán módosították a pénzmosás ellenes szervezetre, az index felvetette a gyanút, hogy esetleg az ügyészség valamit már csinált korábban is, tkp. illegálisan, mentelmi jog kikérés nélkül), úgyhogy ezt igazából nem tudjuk még most sem.

béla a görög (törölt) 2014.02.14. 13:30:12

1) Ausztriában pénzt tartani egy számlán minden magyar állampolgárnak joga van. Teljesen törvényes.
2) A pénz eredete firtatható, de maga a tény az nem.
3) Egy képviselői vagyonnyilatkozaton sem láttad még, hogy ki mennyit parkoltat külföldön. Amit láttál az mindenhol, csak a bevallott publikus adat.
föld/ingatlan/ingóság/hitel és megtakaritás - de olyat, hogy külföldi bankszámlán x millió olyat nem láttál.
4) Lézer "annyit is érsz" Jankó vitézlő paraszt kicsi fiacskájának bankszámlájáról mi hír?
5) általában a vitézlő parasztokról mi hír?

szerinted a manyup államosítás, a takszöv államosítás-reprivatizáció, dohányterjesztés államosítás-reprivatizáció, általában 1-1 államosítás-reprivatizáció előtt/után hányan nyitnak külföldi számlát?

Kösz, de inkább az mszp klánt választom. Ők békén hagytak.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.02.14. 13:30:28

Hol van ez a titokban elcsent 240 millió a nyilvánosan kizsarolt 3000 milliárdhoz? Ha jól emlékszem, ennyi volt az azóta már el is tapsolt Manyup vagyon. Jól emlékszem?
Ennyi lenyúlásához 12500 db Simon kellene.
:)

Fragola 2014.02.14. 13:41:25

Tegnap egy tökmindegy melyik műsorban, a jobboldali vitapartner szemrebbenés nélkül azt mondta, Simon és Simicska bevételei között az a különbség hogy Simicskáé 100 % - ig törvényes, mégha "valamivel" több is. Majdhogynem azt mondta, még lopni se tudtok normálisan.

vakapad 2014.02.14. 15:13:52

Nagyon aranyos elmélet. Magyarán: az MSZP-ben mindenki lop, és mindenki pont 240 milliót. Hja, ottan kérem egyenlősdi van. Mindenki egyenlően.

Nem csodálom, hogy a békemenetesek rárepültek a témára, ez nekik csemege ... de hol van Gyurcsány? Nélküle semmit nem ér az egész fikázás.

Balt 2014.02.14. 16:57:27

@doggfather: :)) "Róka, b+ a fűnyíródat!"-effektus. :)

KáoszKutató 2014.02.14. 17:02:13

@Balt: Akkor, amit írtam, csak duma, én azért fenntartom. Az a fotó amúgy, priceless. Orbán arckifejezése: "LOL!". ;)

dukeekud 2014.02.14. 17:02:44

Ezeknel az mszp-s szaz millioknal, mar egyaltalan nem az a nagy kerdes, hogy honan mibol, milyen korrupciobol, sikkasztasbol szarmaznak. Az legyen legkisebb problema, hogy egy mszp-s politikus korrupt.
Az igazi problema, az, amire ezeket a titkos szaz milliokat hasznalja az mszp.
Mert a BEVALHATATLAN IGAZSAG, amiert ez Simon Gabor rezenestelen arccal fog 8 evre bortonbe vonulni, az hogy a mszp ezeket a penzeket, orszag elleni, a forint elleni penzugyi tamadasokra hasznalja.
Atlag ket hetente bejelenti az mszp, hogy a Fidesz bedontotte a forintot, de most aztan tenyleg, meg bovli orszagozik. Mikozben evek ota, minden penzugyi tamadas, az orszag elleni spekulacio mogott az mszp all.
ERRE HASZNALJA AZ MSZP EZEKET A TITKOS SZAMLAKAT, EZ A KIMONDHATATLAN IGAZSAG.
süti beállítások módosítása